Regulamin

§1

Definicje Regulaminu

  1. Sklep Internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem www.interbeds.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
  2. Sprzedawca – Sławomir Pegza prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BMS GROUP PEGZA SŁAWOMIR z siedzibą przy ul. Broniewskiego 18, 98-400 Wieruszów (adres korespondencyjny: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal), posiadający NIP 619-181-93-51, REGON 731626185.
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.
  4. Konsument – Klient w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową). Za Konsumenta uważa się także osobę fizyczną zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że transakcja nie ma dla tej osoby charakteru zawodowego, wyłącznie w zakresie w jakim przepisy prawa przyznają takim osobom określone uprawnienia konsumenckie lub w inny sposób zrównują ich sytuację prawną z konsumentami.
  5. Towary i Usługi – produkty i usługi prezentowane i oferowane w Sklepie Internetowym przez Sprzedawcę.
  6. Konto – profil Klienta w Sklepie Internetowym, tworzony automatycznie w wyniku prawidłowej rejestracji, gdzie gromadzone oraz przechowywane są dane w szczególności na temat złożonych przez niego zamówień oraz podanych przez niego danych.
  7. Rejestracja – założenie przez Klienta Konta w Sklepie Internetowym.
  8. Koszyk – narzędzie systemowe strony internetowej Sprzedawcy ułatwiające Klientowi dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym, w szczególności umożliwiające gromadzenie wybranych produktów w jednym miejscu, celem złożenia Zamówienia. Koszyk tworzony jest automatycznie w wyniku skorzystania z opcji „Dodaj do koszyka” po dokonaniu konfiguracji;
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  10. Umowa – umowa sprzedaży Towarów lub Usług w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą i Klientem, zawierana na odległość, z wykorzystaniem Sklepu Internetowego.
  11. Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  12. Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucji poczty elektronicznej świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia korzystającym z niej otrzymywanie od Sprzedawcy treści marketingowych, w szczególności zawierających informacje o asortymencie i promocjach w Sklepie Internetowym.

§2

Postanowienia ogólne regulaminu

  1. Sklep Internetowy prowadzony i administrowany jest przez Sprzedawcę – również w zakresie danych osobowych.
  2. Celem prowadzenia Sklepu jest umożliwienie prezentacji Klientowi Towarów i Usług pozostających w ofercie Sprzedawcy, w tym z ich cenami, rodzajem i dostępnością Towarów oraz zawieranie na odległość umów sprzedaży Towarów i Usług.
  3. Regulamin określa zasady dokonywania poprzez Sprzedawcę sprzedaży Towarów i Usług przy wykorzystywaniu środków porozumiewania się na odległość w postaci Sklepu Internetowego, a także zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego.
  4. W zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Korzystanie ze Sklepu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta minimalnych wymagań technicznych oraz dostępu do sieci Internet.
  6. Dostęp do aktualnej wersji Regulaminu znajduje się pod adresem https://interbeds.pl/pl/terms
  7. Opinie nie są weryfikowane przez Sprzedawcę.

§3

Informacje o Towarach i Usługach

  1. Informacje o Towarach i Usługach znajdują się na stronie www.interbeds.pl. Zdjęcia i opisy Towarów zamieszczone w Sklepie Internetowym mają charakter poglądowy i mają na celu umożliwienie Klientowi zapoznanie się z ogólnymi cechami Towaru. Wygląd Towaru na zdjęciach zamieszczonych na stronie Sklepu Internetowego może różnić się od wyglądu Towaru. Opisy techniczne Towaru mogą zawierać uproszczenia mające na celu zrozumiałe przedstawienie jego charakteru i cech.
  2. Oferowane do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego są wyłącznie Towary, które oznaczone są przyciskiem „Dodaj do koszyka” oraz Usługi związane z tak oznaczonymi Towarami.
  3. Ceny Towarów i Usług zamieszczane są w ramach opisu Towarów i Usług.
  4. Ceny Towarów i Usług zamieszczone na Stronie Internetowej Sklepu określone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  5. Koszty przesyłki na terenie Polski podane są odrębnie dla każdego Zamówienia w Koszyku,.
  6. Wysyłka oferowana jest wyłącznie na terenie Polski.
  7. Sklep może dokonywać zmian w opisach i cenach Towarów i Usług. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Towarów zamówionych przed datą dokonania zmiany.
  8. Sprzedawca ma obowiązek sprzedawać Towar bez wad.
  9. W przypadku materacy, Sklep zastrzega sobie prawo do tolerancji ujemnej i dodatniej +/- 2% na szerokości i długości oraz +/- 1 cm dla ich wysokości, ze względu na wysoki współczynnik ściśliwości i sprężystości materiału, z którego są wykonane.

§4

Zamówienia Towaru

  1. Zamówienie towaru prowadzi do zawarcia umowy sprzedaży Towarów zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego, której Stronami są Sprzedawca oraz Klient.
  2. Zamówienia Klientów są przyjmowane przez stronę Sklepu Internetowego po przejściu procedury składania Zamówienia.
  3. Zamówienia można składać w czasie technicznej dostępności Strony Internetowej Sklepu, tj. w zwyczajnych okolicznościach przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Sprzedawca nie gwarantuje stałej dostępności strony internetowej Sklepu w tym okresie.
  4. Umowa sprzedaży Towarów i Usług zawierana jest w języku polskim.
  5. Za pośrednictwem Sklepu, Klient może dokonać jednorazowego zakupu Towarów lub Usług w ilości detalicznej, to jest nie więcej niż 10 sztuk jednego towaru. Jednorazowy zakup większej niż wskazana powyżej liczby sztuk jednego towaru wymaga kontaktu z obsługą Sprzedawcy.
  6. Umowa sprzedaży towarów zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient po przejściu całej procedury złoży zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej, co oznacza przyjęcie oferty Sprzedawcy. Z założenia zamówienia umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem jest prawnie wiążąca i podlega obowiązującym przepisom.

§5

Procedura składania zamówienia Towaru

  1. Złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym można dokonać za pośrednictwem Konta albo wybrać opcję zakupu bez rejestracji, w którym to przypadku tworzone jest wewnętrzne konto, na którego bazie Klient może utworzyć Konto. Wewnętrzne konto jest utrzymywane do momentu usunięcia danych z systemu lub blokady Konta.
  2. Zakupu dokonuje się poprzez wypełnienie Elektronicznego formularza zamówienia dostępnego na stronach Sklepu Internetowego. Wybór zamawianych Towarów jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. Elektroniczny formularz zamówienia określa m.in. jakie Towary, po jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji. Klient podejmuje odpowiednie kroki techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty.
  3. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: danych identyfikujących Sprzedawcę, przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów, w tym kosztów dostawy oraz innych jeżeli występują, wybranej metody płatności, wybranego sposobu dostawy, czasu i kosztów dostawy.
  4. W celu złożenia Zamówienia konieczne jest podanie w Elektronicznym formularzu zamówienia danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu, wysłanie zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku "Zamawiam i płacę".
    1. Wysłanie przez Klienta Elektronicznego formularza zamówienia stanowi wiążące oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży zawartej na odległość, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
    2. Umowę sprzedaży na odległość traktuje się jako zawartą w chwili przyjęcia przez Sprzedającego Elektronicznego formularza zamówienia, czego potwierdzeniem jest wyświetlenie Kupującemu komunikatu potwierdzającego przyjęcie zamówienia i podanie jego numeru.
    3. Po zawarciu Umowy sprzedaży na odległość, Klient otrzymuje w formie wiadomości e-mail potwierdzenie złożonego zamówienia zawierające: potwierdzenie przyjęcia zamówienia i ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz ogólnych warunków zawartej Umowy sprzedaży na odległość, dane Sprzedawcy, odpowiedzialności Sprzedawcy za jakość świadczenia, o usługach świadczonych przez Sprzedawcę po sprzedaży oraz o sposobie i skutkach odstąpienia od umowy.
    4. Do czasu rozpoczęcia przez Sprzedającego realizacji zamówienia:
      1. Klient może anulować swoje zamówienie wysyłając maila na adres: [email protected]
    5. W przypadku dokonania przez Klienta anulowania zamówienia Sprzedawca dokonuje zwrotu otrzymanej płatności w terminie 3 dni roboczych. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
    6. Czas realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy.
    7. W przypadku wyboru płatności pobranie zastrzegamy sobie weryfikację takiego zamówienia, poprzez wysłanie sms-a ; e-mail lub kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia wiarygodności i poprawności zamówienia. W przypadku braku uzyskania odpowiedzi zamówienie może zostać anulowane.

§6

Sposób, termin i koszty dostawy

  1. Sprzedawca dostarcza Towary wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostawa Towaru realizowana jest na adres wskazany w Zamówieniu Klienta za pośrednictwem wybranych przez siebie przewoźników.
  3. Na okres dostawy Towaru do Klienta składa się czas pakowania Towaru oraz czas dostawy przesyłki przez przewoźnika. Czas realizacji (wysyłki) zamówienia, to standardowo okres do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w przypadku wyboru przesyłki pobraniowej lub 2 dni robocze od dnia wpłaty kwoty należnej za zamówienie na nasze konto przez operatora płatności automatycznych (PayU, PayPo). Przewidywany czas realizacji zamówienia jest widoczny w sklepie przy opisie towaru. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
  4. Jeżeli Sklep nie może dostarczyć Towaru z tego powodu, iż okaże się, że Towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od zawarcia umowy, Sprzedawca zawiadomi o tym Klienta i zwróci całą otrzymaną od Klienta sumę pieniężną. W przypadku, gdy niektóre Towary objęte Zamówieniem nie są dostępne, Sprzedawca zawiesi realizację Zamówienia i skontaktuje się z Klientem, aby Klient podjął decyzję o sposobie realizacji Zamówienia. Klient ma możliwość:
  5. realizacji Zamówienia w zakresie dostępnych Towarów, albo
  6. rezygnacji z całości Zamówienia, albo
  7. zmiany Zamówienia w zakresie niedostępnych Towarów.
  8. Dostawa odbywa się co do zasady w dni robocze, w godzinach roboczych dla przewoźników i zależnych od planów logistycznych. Sprzedający zastrzega, iż Klient nie ma możliwości wyboru dni i/lub godzin dostaw przy składaniu Zamówienia. Meble zostają dostarczone do Klienta w paczkach do samodzielnego montażu. Dostawa Towaru nie obejmuje wniesienia Towaru do mieszkania.
  9. W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem przewoźników o dacie dostawy decyduje kurier, a w przypadku braku możliwości dostawy we wskazanym przez kuriera terminie, Towar zostaje pozostawiony do odbioru w „punkcie awizacji” zgodnie z regulacjami ogólnymi tego przewoźnika. Po bezskutecznym upływie okresu awizacji, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy.
  10. Szczegółowe warunki realizacji dostawy dostępne są na stronach internetowych przewoźników, o których informacje będą każdorazowo przekazywane Klientowi przez Sprzedawcę.
  11. Klient ma możliwość zgłoszenia kurierowi woli rozpakowania Towaru w jego obecności i sprawdzenia stanu Towaru. W przypadku zgody na weryfikacje i stwierdzenia uszkodzenia Towaru w transporcie, kurier sporządzi odpowiedni protokół na potrzeby postępowania reklamacyjnego.
  12. Do kosztów dostawy każdej przesyłki, w razie wyboru płatności „za pobraniem”, doliczana jest odpowiednia kwota wynikająca z informacji przedstawionych podczas zamówienia.
  13. W każdym przypadku wydanie Towaru nastąpi nie wcześniej niż zaksięgowanie całości ceny Zamówienia. Do czasu zapłaty całości ceny Zamówienia Towar pozostaje własnością Sprzedawcy.
  14. Przesyłka GEIS nie jest wnoszona do domu/mieszkania. Kurier doręcza ją pod drzwi budynku. W przypadku mieszkania pod schody lub drzwi bloku. Przesyłka doręczana jest na palacie.
  15. Przesyłka GLS - kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki do domu/mieszkania.

§7

Sposoby i formy płatności, rozwiązanie zamówienia oraz zwrot należności

  1. Klient może dokonać zapłaty za zamówione Towary i Usługi w następujący sposób:
  2. a. przelew online lub karta płatnicza - za pośrednictwem serwisu PayU, PayPo oraz Blik przy wykorzystaniu usługi „szybkich przelewów” oferowanych przez poszczególne banki lub przy wykorzystaniu obsługiwanych kart płatniczych;
  3. b. płatność za pobraniem przewoźnikowi podczas dostawy - gotówką lub kartą płatniczą. Kurier ma prawo odmówić przyjęcia zapłaty za pośrednictwem karty płatniczej w sytuacjach spowodowanych awarią sprzętu lub innymi problemami technicznymi niezależnymi od Firmy Kurierskiej.
  4. W zależności od dokonanego przez Klienta sposobu płatności:
  5. a. w przypadku płatności przelewem online lub kartą płatniczą, należność za Towar i Usługi pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza, że Towar zostaje wysłany lub udostępniony do odbioru dopiero po otrzymaniu płatności dokonanej zgodnie z danymi zasadami realizacji określonej płatności;
  6. b. w przypadku płatności gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze, należność za Towar pobierana jest podczas dostawy Towaru, w ten sposób, że uprzednie dokonanie płatności warunkuje wydanie towaru;
  7. Umowa sprzedaży zwarta przez Sprzedawcę i Klienta wygasa:
  8. a. w przypadku wyboru formy płatności przelewem online lub kartą płatniczą przy braku dokonania przez Klienta płatności zgodnie z regulaminem serwisu realizującego te płatności w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia;
  9. b. w przypadku, gdy Klient nie dokonał z własnej winy odbioru od przewoźnika przesyłki z Towarem, z upływem 5 dni od otrzymania przez Sprzedawcę z powrotem przesyłki - chyba że w tym czasie Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą (w dowolny sposób) i uzgodni warunki ponownej dostawy, dokona z góry zapłaty za ponowną dostawę oraz dostawa ta zostanie zrealizowana. Powyższe nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Sprzedawcę od Klienta szkody poniesionej z tytułu niezrealizowanego transportu lub Zamówienia (w szczególności kosztów niezrealizowanej z jego winy przesyłki oraz przesyłki pierwotnej).

§8

Prawo do odstąpienia od umowy przez Klientów posiadających status Konsumenta

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podawania przyczyny (z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta).
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument otrzymał rzecz lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismem doręczonym fizycznie na adres Sprzedawcy, faksem lub pocztą elektroniczną).
  4. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, zawartego w załączniku nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta.
  5. Konsument może wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub samodzielnie sporządzone oświadczenie drogą elektroniczną na adres [email protected].
  6. Dla zachowania terminu do odstąpienia od umowy należy wysłać oświadczenie o wykonaniu przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca otrzymane za towar płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymał informację o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych prawem (w szczególności przysługującego Sprzedawcy ustawowego uprawnienia do wstrzymania się ze zwrotem płatności).
  8. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wniesie o dokonanie zwrotu w innej formie. Konsument nie ponosi kosztów w związku ze zwrotem opłat.
  9. Towar należy odesłać lub przekazać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym doszło do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin zostaje zachowany, w przypadku kiedy rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni. W przypadku towaru zamówionego wraz z wysyłką – towar należy zwrócić na adres: Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal.
  10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  11. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  12. Do oświadczenia o odstąpieniu lub do Towaru Klient powinien dołączyć uprzednio otrzymany Paragon lub Fakturę VAT.
  13. Powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, zgodnie z definicją Konsumenta w niniejszym Regulaminie.
  14. Kupujący który dokona płatności za pomocą PayPal i zrezygnuje z zamówienia przed wysyłką towaru lub odstąpi od umowy po otrzymaniu towaru pokrywa koszt prowizji jaką PayPal obciążył Sprzedającego. Opłata za prowizję PayPal wynosi 2,9 % (plus opłata stała), zgodnie ze stawką ustaloną przez PayPal.

§9

Reklamacja Towaru przez Konsumentów

  1. Konsumentom przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta. Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tego momentu.
  2. Reklamację można złożyć pisemnie na adres Sprzedawcy lub na adres mailowy: [email protected].
  3. Procedura składania reklamacji została opisana na stronie internetowej w zakładce „Reklamacje”.
  4. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacyjnego.
  6. Niezależnie od postanowień niniejszego punktu oferowane Towary mogą być objęte gwarancją dystrybutora lub producenta. Sprzedawca nie udziela odrębnej gwarancji. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową.
  7. Osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta. Postanowienia niniejszego punktu stosuje się odpowiednio.

§10

Reklamacja Towaru przez Klientów nieposiadających statusu Konsumenta

  1. Klientom nieposiadającym statusu Konsumenta i osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że posiada ona dla nich charakter zawodowy, przysługuje prawo złożenia reklamacji w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z regulacjami Kodeksu Cywilnego, z uwzględnieniem przepisów szczególnych. Do zgłoszenia reklamacji w trybie rękojmi przez takie osoby stosuje się odpowiednio postanowienia punkt XI ust. 2 i 3 powyżej.
  2. Niezależnie od postanowień Regulaminu oferowane Towary mogą być objęte gwarancją dystrybutora lub producenta. Sprzedawca nie udziela na nie odrębnej gwarancji. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.

§11

Promocje

  1. Sprzedawca w ramach Sklepu Internetowego może organizować promocje obejmujące cenę jednego lub większej ilości Towarów lub inne warunki zakupu.
  2. Promocje nie łączą się ze sobą, chyba że co innego zastrzeżono w warunkach promocji.
  3. Promocje nie obejmują warunków umów zawartych przed dniem wskazanym jako początkowy dzień okresu promocyjnego, chyba że co innego zastrzeżono w warunkach promocji.
  4. O ile nie wskazano inaczej, w przypadku promocji, cena przekreślona jest ceną najniższą z 30 dni przed obniżką.

§12

Rejestracja konta

  1. Rejestracja odbywa się poprzez jednokrotne wypełnienie formularza „Rejestracja”, dostępnego w zakładce "Konto", pod adresem https://interbeds.pl/logowanie.
  2. Rejestracja wymaga podania:
  3. a. imienia,
  4. b. nazwiska,
  5. c. adresu e-mail,
  6. d. hasła (oraz powtórzenia hasła);
  7. e. numeru telefonu;
  8. f. kodu pocztowego;
  9. g. potwierdzenia zapoznania się z Regulaminem oraz Polityki Prywatności i akceptacji ich treści.
  10. Po kliknięciu w przycisk „Zarejestruj się”, na podany przy rejestracji adres e-mail Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą założenie Konta z dalszą instrukcją.
  11. Klient w każdym czasie może zażądać od Sprzedawcy usunięcia Konta, kontaktując się z nim w dowolnej formie.
  12. Rejestracja jest możliwa wyłącznie dla osób posiadających adres zamieszkania (siedzibę) na terenie Polski.
  13. Klient jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy wskazanego przez siebie podczas rejestracji adresu e-mail i hasła.
  14. Rejestracja umożliwia korzystanie z następujących funkcjonalności:
  15. a. dokonywanie zakupów;
  16. b. śledzenie statusu złożonych Zamówień;
  17. c. przeglądanie archiwalnych Zamówień;
  18. d. modyfikowanie danych rejestracyjnych;
  19. e. przypomnienie hasła;
  20. f śledzenie oferty Sklepu Internetowego;
  21. Klient ma możliwość wyrażenia zgody na otrzymywania biuletynu informacyjnego (Newsletter) podczas rejestracji konta.
  22. Sprzedawca może usunąć Konto Klienta, który:
  23. a. narusza niniejszy Regulamin,
  24. b. podał przy rejestracji nieprawdziwe dane,
  25. c. podał przy składaniu Zamówienia nieprawdziwe dane,
  26. d. podał nieprawdziwe dane przy dokonywaniu płatności za Zamówienia za pośrednictwem płatności elektronicznych.
  27. W przypadku usunięcia Konta na podstawie ust. 17, wszelkie złożone Zamówienia ulegają natychmiastowemu rozwiązaniu, co nie wyłącza prawa Sprzedawcy do dochodzenia od Klienta odszkodowania.

§13

Reklamacje dotyczące płatności

  1. W przypadku dokonania zapłaty za Towar oraz braku zmiany statusu Zamówienia przez dłużej niż dwa dni robocze, Klient powinien zgłosić Kupującemu reklamację dotyczącą płatności.
  2. W celu prawidłowego i sprawnego rozpatrzenia reklamacji dotyczących płatności należy przesłać informację na adres siedziby Sprzedającego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: [email protected].
  3. Reklamację dotyczącą płatności można również zgłosić w każdy inny dopuszczony prawnie sposób.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko (nazwę przedsiębiorstwa), adres do korespondencji, opis i datę wystąpienia nieprawidłowości dotyczącej płatności.

§14

Reklamacje dotyczące działania Sklepu

  1. Sprzedawca podejmuje stałe działania mające na celu zapewnienie należytego działania Sklepu Internetowego w tym zakresie korzystając z aktualnej wiedzy technicznej i stara się aby usuwać niezwłocznie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów w związku z działaniem Sklepu Internetowego.
  2. Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji w zakresie nieprawidłowości, awarii lub przerw w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego do Sprzedawcy.
  3. Klient może zgłaszać reklamacje w sprawie funkcjonowania Sklepu Internetowego przesyłając informację na adres siedziby Sprzedającego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: [email protected].
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko (nazwę przedsiębiorstwa), adres do korespondencji, opis i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego.

§15

Newsletter

  1. Zainteresowany Klient ma możliwość subskrypcji Newslettera Sklepu Internetowego.
  2. Klient będzie otrzymywał Newsletter drogą elektroniczną na podany przez siebie adres e-mail, jeżeli dobrowolnie wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz na dostarczanie mu przez Sprzedawcę korespondencji drogą elektroniczną.
  3. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji Newslettera.

§16

Postanowienia końcowe Regulaminu

  1. Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu oraz przyjętymi zwyczajami.
  2. Sklep internetowy, jak i wszystkie usługi świadczone na stronie internetowej www.interbeds.pl, w zakresie osób fizycznych, kierowane są wyłącznie do osób pełnoletnich.
  3. Sprzedawca nie pozostaje stroną Kodeksu dobrych praktyk, w związku z czym w relacjach ze Sprzedawcą istnieje możliwość korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. O zasadach dotyczących danych procedur informacji udziela wybrany przez Klienta organ.
  4. Działając na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. Sprzedawca wskazuje:
  5. a. łącze elektroniczne do internetowego systemu rozstrzygania sporów (ODR): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
  6. b. adres poczty elektronicznej – pierwszy punkt kontaktu: [email protected].
  7. W zakresie funkcji wyszukiwania na Stronie Internetowej, Sprzedawca informuje, że przyznawanie określonej widoczności produktom lub kolejności wyświetlania produktów w ramach wyszukiwania opiera się na następujących ogólnych parametrach: zbieżności wyszukiwanego hasła z nazwą produktu, dostępności produktu, zbieżności wyszukiwanego hasła z kategorią produktową, objęcie produktu ofertą promocyjną lub wyprzedażą, oznaczenie produktu jako nowość oraz popularność produktu wśród klientów.
  8. Sprzedawca może zmienić Regulamin i wprowadzać zmienioną/nową wersję Sklepu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę z zastrzeżeniem, że umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczas obowiązujących.
  9. W przypadku, gdy którekolwiek postanowienie Regulaminu zostałoby uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
  10. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym składanie zamówień wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zostały opisane przez Sprzedawcę w Polityce Prywatności.
  11. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku wystąpienia błędów cenowych wynikających z pomyłki systemowej lub ludzkiej.

§17

Opinie

  1. Klient sklepu internetowego ma możliwość dobrowolnego i bezpłatnego wystawienia opinii o zakupach dokonanych w sklepie internetowym. Przedmiotem recenzji może być również ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego w sklepie internetowym produktu.
  2. Po dokonaniu zakupu w sklepie internetowym sprzedawca przekazuje dane niezbędne do utworzenia zaproszenia drogą mailową do firmy odpowiedzialnej za proces ankietowania.
  3. Wysyłaniem ankiet i procesem zbierania opinii w formie formularzy w całości zajmuje się firma TrustMate SA, której siedziba mieści się przy ul. Bartoszowickiej 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA wysyła klientowi wiadomość e-mail zawierającą prośbę o wystawienie recenzji oraz link do formularza online, który umożliwia klientowi wystawienie recenzji. Formularz online umożliwia klientowi udzielenie odpowiedzi na pytania sprzedawcy dotyczące zakupu, ocenę produktu, dodanie własnego opisu recenzji oraz zdjęcia zakupionego produktu. Jeśli po wysłaniu zaproszenia do przesłania recenzji nie zostanie ona przesłana, TrustMate może ponownie wysłać zaproszenie.
  4. Opinię może wystawić wyłącznie Klient, który dokonał zakupu w sklepie internetowym Sprzedawcy.
  5. Opinie klientów sprzedawca publikuje w sklepie internetowym oraz na wizytówce TrustMate.io.
  6. Wystawiona opinia nie może być wykorzystana przez Klienta do działań niezgodnych z prawem, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy lub działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  7. Recenzję można wystawić jedynie wobec produktów faktycznie zakupionych w sklepie internetowym sprzedawcy. Zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wydania opinii jest zabronione. Ponadto autorem recenzji nie może być sam sprzedawca ani jego pracownik, bez względu na powód zatrudnienia.
  8. Autor ma prawo usunąć recenzję w dowolnym momencie.
pixel