Odstąpienie od umowy
Obowiązkiem Kupującego jest odbiór towaru (a w przypadku sprzedaży wysyłkowej - przesyłki). Jeżeli własność Kupującego wraca do sprzedawcy w wyniku nieodebrania przesyłki z winy lub zaniedbania Kupującego (ale również w wyniku celowego przesłania rzeczy na adres sprzedawcy), to Kupujący pokrywa koszty powrotu przesyłki.
Możesz zmienić zdanie już po otrzymaniu łóżka.
Na ewentualny zwrot masz 14 dni od daty odbioru.
W tym czasie nie musisz podawać powodu zmiany decyzji.
Zwracany towar nie powinien jednak być uszkodzony, ani nosić śladów użytkowania wykraczającego poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Jeśli zmieniłeś zdanie, wykonaj 3 następujące kroki:
KROK 1
Skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem [email protected] i poinformuj nas o swojej decyzji, do maila załącz uzupełniony skan oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Jest to dla nas sygnał, że powinniśmy oczekiwać paczki od Ciebie.
KROK 2
Zapakuj paczkę i wyślij kurierem na adres
BMS GROUP PEGZA SŁAWOMIR
Zgorzelec 29
63-630 Rychtal
KROK 3
Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki z towarem, który podlega zwrotowi, sprawdzimy jej zawartość z otrzymanym formularzem zwrotu. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację przesłaną na adres mailowy podany w zamówieniu.
Pieniądze zwrócimy Ci przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś przy opłacaniu zamówienia. Możesz również wyrazić zgodę na inny sposób zwrotu pieniędzy, który nie będzie wiązał się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
W sytuacji, gdy zwrot płatności nie może nastąpić przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś, z uwagi na to, że nie obsługujemy już określonego sposobu płatności, zwrotu dokonamy przy użyciu sposobu płatności, który będzie w możliwie największym stopniu odpowiadał właściwościom sposobu płatności wcześniej użytego przez ciebie.