Odstąpienie od umowy

Obowiązkiem Kupującego jest odbiór towaru (a w przypadku sprzedaży wysyłkowej - przesyłki). Jeżeli własność Kupującego wraca do sprzedawcy w wyniku nieodebrania przesyłki z winy lub zaniedbania Kupującego (ale również w wyniku celowego przesłania rzeczy na adres sprzedawcy), to Kupujący pokrywa koszty powrotu przesyłki.

Możesz zmienić zdanie już po otrzymaniu łóżka.
Na ewentualny zwrot masz 14 dni od daty odbioru. 
W tym czasie nie musisz podawać powodu zmiany decyzji.

Zwracany towar nie powinien jednak być uszkodzony, ani nosić śladów użytkowania wykraczającego poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Jeśli zmieniłeś zdanie, wykonaj 3 następujące kroki:

KROK 1

Skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem [email protected] i poinformuj nas o swojej decyzji, do maila załącz uzupełniony skan oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

Jest to dla nas sygnał, że powinniśmy oczekiwać paczki od Ciebie.

KROK 2

Zapakuj paczkę i wyślij kurierem na adres

BMS GROUP PEGZA SŁAWOMIR
Zgorzelec 29
63-630 Rychtal

KROK 3

Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki z towarem, który podlega zwrotowi, sprawdzimy jej zawartość z otrzymanym formularzem zwrotu. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację przesłaną na adres mailowy podany w zamówieniu.

Pieniądze zwrócimy Ci przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś przy opłacaniu zamówienia. Możesz również wyrazić zgodę na inny sposób zwrotu pieniędzy, który nie będzie wiązał się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

W sytuacji, gdy zwrot płatności nie może nastąpić przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś, z uwagi na to, że nie obsługujemy już określonego sposobu płatności, zwrotu dokonamy przy użyciu sposobu płatności, który będzie w możliwie największym stopniu odpowiadał właściwościom sposobu płatności wcześniej użytego przez ciebie.

REKLAMACJE

Wszystkie nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją.
Jeśli w tym czasie zaistnieje taka konieczność, wykonaj zaledwie 2 kroki:

KROK 1

Zrób zdjęcia uszkodzonych elementów.

KROK 2

Wyślij do nas wiadomość na adres mailowy: [email protected] lub na adres korespondencyjny firmy: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal., w którym podasz następujące informacje:

Imię i nazwisko
Zakupiony model łóżka wraz z datą zakupu
Szczegółowy opis problemu - na czym polega uszkodzenie, kiedy zostało zauważone itp.
Twoje żądania
Zdjęcia uszkodzonych elementów
Numer kontaktowy

Podaj jak najwięcej informacji. To pomoże nam szybko podjąć decyzję. Nie każemy Ci wówczas czekać. Większość reklamacji rozpatrujemy w ciągu 48 godzin.
Co powinieneś zrobić, jeśli otrzymałeś uszkodzony towar?

Przede wszystkim prosimy Cię o sprawdzenie paczki pod kątem ewentualnych uszkodzeń przed podpisaniem odbioru.
Jeśli takie zauważysz, prosimy, sporządź stosowny protokół.
Następnie opisz problem i prześlij nam informację na adres mailowy: [email protected] lub adres korespondencyjny firmy: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal.

Natomiast jeśli w paczce brakowało elementów, prosimy o maila w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Wyślemy brakujące części tak szybko, jak będzie to możliwe.
Zazwyczaj takie zgłoszenia rozpatrujemy w ciągu 48 godzin.

Tobie też nie pozwolimy czekać dłużej.

pixel