Darmowa dostawa! Kupując w interbeds, płacisz wyłącznie za łóżko.

Jak szybko wysyłamy towar?

Wszystkie zamówienia wysyłane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych.

 

Czas dostarczenia przesyłki wynosi do trzech dni.
W wyjątkowych sytuacjach, czas ten może ulec wydłużeniu, o czym klient zostanie poinformowany.

 

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Zamówienia przyjmowane są wyłącznie przez nasz e-sklep. Przykro nam, ale nie można złożyć ich telefonicznie.

 

Chcę wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu związane z wyborem produktu lub sposobu płatności, jak mogę to zrobić?

Jeżeli zamówienie trafiło już do naszego systemu, nie można wprowadzić do niego zmian. Zamówienie należy anulować, a następnie złożyć nowe. Jeżeli paczki są już nadane, niestety, jest już za późno aby je anulować. Jeśli jednak nie jest za późno i chcesz anulować swoje zamówienie prosimy o kontakt z nami pod numerem +48 627-915-400 lub drogą mailową pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Jak mogę zmienić adres doręczenia?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przyjęte przez system, obsługa sklepu może zmienić adres doręczenia. Ale spokojnie. możesz w tym celu skontaktować się z firmą kurierską GLS pod numerami:

Infolinia dla telefonów stacjonarnych: +48 804 262 262
Infolinia dla telefonów komórkowych: +48 46 814 82 20

 

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze nadane, prosimy o kontakt z nami pod numerem +48 627-915-400 lub drogą mailową pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..