Darmowa dostawa! Kupując w interbeds, płacisz wyłącznie za łóżko.

Jak szybko wysyłamy towar?

Wszystkie zamówienia wysyłane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych.

 

Czas dostarczenia przesyłki wynosi do trzech dni.
W wyjątkowych sytuacjach, czas ten może ulec wydłużeniu, o czym klient zostanie poinformowany.

 

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Zamówienia przyjmowane są wyłącznie przez nasz e-sklep. Przykro nam, ale nie można złożyć ich telefonicznie.

 

Chcę wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu związane z wyborem produktu lub sposobu płatności, jak mogę to zrobić?

Jeżeli zamówienie trafiło już do naszego systemu, nie można wprowadzić do niego zmian. Zamówienie należy anulować, a następnie złożyć nowe. Jeżeli paczki są już nadane, niestety, jest już za późno aby je anulować. Jeśli jednak nie jest za późno i chcesz anulować swoje zamówienie prosimy o kontakt z nami pod numerem +48 627-915-400 lub drogą mailową pod adresem This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Jak mogę zmienić adres doręczenia?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przyjęte przez system, obsługa sklepu może zmienić adres doręczenia. Ale spokojnie. możesz w tym celu skontaktować się z firmą kurierską GLS pod numerami:

Infolinia dla telefonów stacjonarnych: +48 804 262 262
Infolinia dla telefonów komórkowych: +48 46 814 82 20

 

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze nadane, prosimy o kontakt z nami pod numerem +48 627-915-400 lub drogą mailową pod adresem This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies.
Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Zamknij