Darmowa dostawa! Kupując w interbeds, płacisz wyłącznie za łóżko.

W jaki sposób dostarczane są przysyłki?

Naszym Klientom zapewniamy dostawę produktów kurierem GLS.
Transport jest w pełni darmowy i nie pobieramy za niego ani złotówki.

Jak długo czeka się na zakupione łóżko?

Sprzedajemy wyłącznie towar, który czeka na Ciebie w naszym magazynie. Oznacza to, że jest on gotowy do wysyłki od razu po jego zamówieniu oraz, że otrzymasz go maksymalnie trzeciego dnia od momentu transakcji.

Czy mogę wybrać inną formę dostawy lub odebrać osobiście?

Nasze produkty wysyłamy jedynie za pośrednictwem kuriera GLS. Niestety nie ma możliwości odbioru paczek osobiście.

W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?

Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 17.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Czy kurier zadzwoni przed dostarczeniem przesyłki?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

Co jeśli przesyłka się opóźnia?

Najszybszą metodą jest kontakt z firmą kurierską i podanie numer przesyłki.
GLS: +48 804 262 262 (telefony stacjonarne) lub +48 46 814 82 20 (telefony komórkowe).
Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. +48 627 915 400 lub korzystając z formularza kontaktowego.

Co jeśli nie będę mógł odebrać paczki?

W przypadku nieodebranej paczki, kurier będzie próbował doręczyć ją ponownie. Aby uzgodnić dogodny termin prosimy o kontakt z firmą GLS.

Pamiętaj! Sprawdź uważnie przesyłkę przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się nami.