Darmowa dostawa! Kupując w interbeds, płacisz wyłącznie za łóżko.

Kiedy mogę zgłosić reklamację?

Reklamacje należy złożyć możliwie najszybciej. W przypadku brakujących elementów czas to 2 tygodnie. W obecności kuriera należy sprawdzić łóżko pod kątem uszkodzeń i brakujących elementów. Jeżeli w paczce występują braki, doślemy je na Państwa adres. Obligujemy się rozpatrzeć Państwa reklamację to 48h od jej otrzymania.

 

Jak mogę zgłosić reklamację?

Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
W mailu należy załączyć jak najwięcej informacji:

  • imię i nazwisko,
  • zakupiony model łóżka,
  • szczegółowy opis problemu,
  • zdjęcia uszkodzonych elementów,
  • numer telefonu do państwa.

 

Jak mogę zwrócić towar?

Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania, bez podawania przyczyny na adres naszej firmy: Interbeds, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal.
Przed odesłaniem produktu do nas, prosimy o kontakt pod numerem +48 627-915-401 lub drogą mailową pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

*Państwa pieniądze zostaną zwrócone na ten sam numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność niezwłocznie po otrzymaniu przez nas kompletnego produktu.
**Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, a koszty zwrotu (przeysyłki do nas) ponoszone są przez kupującego.
**Mogą Państwo skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, dostepnego pod tym linkiem a następnie odesłać go do nas na skrzynkę pocztową (mail lub poczta).

 

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Aby zwrócić towar mają Państwo 14 dni od daty otrzymania przesyłki.