Kiedy mogę zgłosić reklamację?
Reklamacje należy złożyć możliwie najszybciej. W przypadku brakujących elementów czas to 2 tygodnie. W obecności kuriera należy sprawdzić łóżko pod kątem uszkodzeń i brakujących elementów. Jeżeli w paczce występują braki, doślemy je na Państwa adres. Obligujemy się rozpatrzeć Państwa reklamację to 48h od jej otrzymania.
Jak mogę zgłosić reklamację?
Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
W mailu należy załączyć jak najwięcej informacji:
- imię i nazwisko,
- zakupiony model łóżka,
- szczegółowy opis problemu,
- zdjęcia uszkodzonych elementów,
- numer telefonu do państwa.
Jak mogę zwrócić towar?
Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania, bez podawania przyczyny na adres naszej firmy: Interbeds, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal.
Przed odesłaniem produktu do nas, prosimy o kontakt pod numerem +48 627-915-401 lub drogą mailową pod adresem This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
*Państwa pieniądze zostaną zwrócone na ten sam numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność niezwłocznie po otrzymaniu przez nas kompletnego produktu.
**Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, a koszty zwrotu (przeysyłki do nas) ponoszone są przez kupującego.
**Mogą Państwo skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, dostepnego pod tym linkiem a następnie odesłać go do nas na skrzynkę pocztową (mail lub poczta).
Ile mam czasu na zwrot towaru?
Aby zwrócić towar mają Państwo 14 dni od daty otrzymania przesyłki.