Darmowa dostawa! Kupując w interbeds, płacisz wyłącznie za łóżko.
Wybierz walutę


Kiedy mogę zgłosić reklamację?

Reklamacje należy złożyć możliwie najszybciej. W przypadku brakujących elementów czas to 2 tygodnie. W obecności kuriera należy sprawdzić łóżko pod kątem uszkodzeń i brakujących elementów. Jeżeli w paczce występują braki, doślemy je na Państwa adres. Obligujemy się rozpatrzeć Państwa reklamację to 48h od jej otrzymania.

 

Jak mogę zgłosić reklamację?

Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
W mailu należy załączyć jak najwięcej informacji:

  • imię i nazwisko,
  • zakupiony model łóżka,
  • szczegółowy opis problemu,
  • zdjęcia uszkodzonych elementów,
  • numer telefonu do państwa.

 

Jak mogę zwrócić towar?

Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania, bez podawania przyczyny na adres naszej firmy: Interbeds, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal.
Przed odesłaniem produktu do nas, prosimy o kontakt pod numerem +48 627-915-401 lub drogą mailową pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

*Państwa pieniądze zostaną zwrócone na ten sam numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność niezwłocznie po otrzymaniu przez nas kompletnego produktu.
**Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, a koszty zwrotu (przeysyłki do nas) ponoszone są przez kupującego.
**Mogą Państwo skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, dostepnego pod tym linkiem a następnie odesłać go do nas na skrzynkę pocztową (mail lub poczta).

 

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Aby zwrócić towar mają Państwo 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.
Zamknij