Kontakt

KONTAKT



Formularz kontaktowy
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

INTERBEDS
Zgorzelec 29
63-630 Rychtal
Polska
VAT EU: PL 6191819351 Urząd Gminy Rychtal

ING BANK ŚLĄSKI


OFERTA I PRODUKT




Łóżka są wykonane z najlepszego drewna sosnowego z certyfikatem FSC. Jest ono starannie selekcjonowane pod względem jakości. Panele do łóżek wykonujemy z płyt MDF.
Nasze łóżka produkowane są z drewna najlepszej jakości, dzięki temu mamy pewność, że są stabilne i wytrzymałe. Maksymalne obciążenie naszych łóżek piętrowych wynosi 70 kg na poziom (70 kg na parter i 70 kg na piętro)
Wszystkie nasze produkty są objęte 2-letnim okresem gwarancji. Służymy pomocą w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wad fabrycznych.
Nasze łóżka są uniwersalne. Podczas montażu można samemu wybrać po której stronie ma znajdować się drabinka, a w razie potrzeby można ją w przyszłości zmienić.
Niestety nie oferujemy łóżek na wymiar. Produkujemy łóżka jedynie w wymiarach dostepnych w naszej ofercie.
Łóżka doręczane są w paczkach do samodzielnego montażu. Do paczek załączamy przyjazną i bardzo szczegółową instrukcję montażu zamówionego łóżka. W zależności od modelu łóżka, ilość paczek różni się (od 2 do 4 paczek).
Tak jest to możliwe, w przypadku konieczności dokupienia pojedynczych elementów prosimy o kontakt z nami pod numerem +48 627 915 400 lub drogą mailową pod adresem sklep@interbeds.pl.
Dołączony materac jest gratisowy. Nie ma on wpływu na cenę łóżka, ani też nie możesz z niego zrezygnować celem zmniejszenia kosztu łóżka.
W chwili obecnej nie oferujemy innych materacy, lecz to niedługo się zmieni. Zapraszamy już niedługo.
Maksymalna temperatura prania naszych pokrowców to 30 stopni.
Zakup ratalny naszych produktów jest możliwy! Przed zakupem prosimy o kontakt z nami pod numerem +48 627-915-400 lub drogą mailową pod adresem sklep@interbeds.pl.


ZAMÓWIENIE




Zamówienia przyjmowane są wyłącznie przez nasz e-sklep. Przykro nam, ale nie można złożyć ich telefonicznie.
Jeżeli zamówienie trafiło już do naszego systemu, nie można wprowadzić do niego zmian. Zamówienie należy anulować, a następnie złożyć nowe. Jeżeli paczki są już nadane, niestety, jest już za późno aby je anulować. Jeśli jednak nie jest za późno i chcesz anulować swoje zamówienie prosimy o kontakt z nami pod numerem +48 627-915-400 lub drogą mailową pod adresem sklep@interbeds.pl.
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przyjęte przez system, obsługa sklepu może zmienić adres doręczenia. Ale spokojnie. możesz w tym celu skontaktować się z firmą kurierską GLS pod numerami:

Infolinia dla telefonów stacjonarnych: +48 804 262 262
Infolinia dla telefonów komórkowych: +48 46 814 82 20

*Opłata za połączenie wg. stawek operatora osoby dzwoniącej.
Status zrealizowane oznacza, że Państwa zamówienie zostało przekazane na magazyn. W momencie nadania paczki, otrzymasz od nas informację o tym wraz numerem listu przewozowego do śledzenia Twojej przesyłki.
Sprzedajemy tylko towar, który fizycznie jest na magazynie. Jeżeli dany model jest w tym momencie niedostępny, prosimy o kliknięcie w "powiadom o dostępności". Nasz e-sklep automatycznie wyśle do Państwa maila w momencie kiedy towar pojawi się na magazynie. Uwaga, opcja ta jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli nie są Państwo jeszcze zarejestrowani, proszę kliknąć tutaj.
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze nadane, prosimy o kontakt z nami pod numerem +48 627-915-400 lub drogą mailową pod adresem sklep@interbeds.pl.


PŁATNOŚĆ




Za zamówienie można zapłacić przelewem tradycyjnym, za pośrednictwem usługi przelewów internetowych "przelewy24" lub przy odbiorze przesyłki. W przypadku przelewu na konto pieniądze księgowane są w przeciągu 24-48h. Oferujemy również zakup ratalny! Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem w systemie ratalnym, prosimy o kontakt z nami pod numerem +48 627-915-400 lub drogą mailową pod adresem sklep@interbeds.pl.
Jeżeli zamówienie trafiło już do naszego systemu, nie można wprowadzić do niego zmian. Zamówienie należy anulować, a następnie złożyć nowe. Jeżeli paczki są już nadane, niestety, jest już za późno aby je anulować. Jeśli jednak nie jest za późno i chcą Państwo anulować swoje zamówienie prosimy o kontakt z nami pod numerem +48 627-915-400 lub drogą mailową pod adresem sklep@interbeds.pl, a następnie prosimy o ponowne złożenie zamówienia na naszym sklepie.


WYSYŁKA I DOSTAWA




Zamówienia realizujemy maksymalnie do 3 dni od jego złozenia. Od czasu jego realizacji, doręczenie w większości przypadków następuje już kolejnego dnia roboczego.
W naszym sklepie obowiązuje darmowa dostawa. Klient nie ponosi dodatkowych opłat za dostarczenie towaru.
Łóżka wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Firma ta wyśle do Państwa wiadomość tekstową z informacją o planowanej dostawie. Paczki są dobrane wagowo, tak aby kurier mógł doręczyć paczkę do Państwa drzwi. W przypadku nieobecności, kurier podejmie kolejną próbę doręczenia, bądź skontaktuje się z Państwem. Paczki można śledzić na stronie gls-group.eu/, natomiast w celu ustalenia dogodnego terminu doręczenia prosimy o kontakt z GLS pod numerami:

Infolinia dla telefonów stacjonarnych: +48 804 262 262
Infolinia dla telefonów komórkowych: +48 46 814 82 20

*Opłata za połączenie wg. stawek operatora osoby dzwoniącej.

**Paczki doręczane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

W przypadku nieodebranej paczki, kurier będzie próbował doręczyć ją ponownie. Aby uzgodnić dogodny termin prosimy o kontakt z firmą GLS:

Infolinia dla telefonów stacjonarnych: +48 804 262 262
Infolinia dla telefonów komórkowych: +48 46 814 82 20

*Opłata za połączenie wg. stawek operatora osoby dzwoniącej.
Przepraszamy, ale nie oferujemy odbiorów osobistych.


MONTAŻ




Łóżka doręczane są w paczkach do samodzielnego montażu. Do paczek załączamy proste instrukcje montażu. W zależności od modelu łóżka, ilość paczek różni się (od 2 do 4 paczek), dlatego proszę się nie zaskoczyć, jeśli zdarzy się, iż jednego dnia dojdzie tylko jedna przesyłka, a drugiego reszta - to się czasem zdarza.
Niestety nie oferujemy usługi montażu łóżek. Dołączone instrukcje pokazują krok po kroku, jak złożyć łóżko w krótkim czasie.
Instrukcje montażu dołączone są do paczek z łóżkiem. W przypadku braku instrukcji prosimy, prosimy o przejście do zakładki poniżej i pobranie instrukcji dla Państwa modelu łóżka.
Jeśli zdarzyło się nam zapomnieć o załączeniu instrukcji montażu do Państwa przesyłki serdecznie przepraszamy. Na szczęście przygotowaliśmy się na taką okoliczność! Proszę znaleźć swój model łóżka i pobrać instrukcję montażu w wersji online poniżej:



REKLAMACJA I ZWROT




Reklamacje należy złożyć możliwie najszybciej. W przypadku brakujących elementów czas to 2 tygodnie. W obecności kuriera należy sprawdzić łóżko pod kątem uszkodzeń i brakujących elementów. Jeżeli w paczce występują braki, doślemy je na Państwa adres. Obligujemy się rozpatrzeć Państwa reklamację to 48h od jej otrzymania.
Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: reklamacje@interbeds.pl.

W mailu należy załączyć jak najwięcej informacji:
- imię i nazwisko,
- zakupiony model łóżka,
- szczegółowy opis problemu,
- zdjęcia uszkodzonych elementów,
- numer telefonu do państwa.
Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania, bez podawania przyczyny na adres naszej firmy: Interbeds, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal.
Przed odesłaniem produktu do nas, prosimy o kontakt pod numerem +48 627-915-400 lub drogą mailową pod adresem reklamacje@interbeds.pl.

*Państwa pieniądze zostaną zwrócone na ten sam numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność niezwłocznie po otrzymaniu przez nas kompletnego produktu.
**Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, a koszty zwrotu (przeysyłki do nas) ponoszone są przez kupującego.
**Mogą Państwo skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, dostepnego pod tym linkiem a następnie odesłać go do nas na skrzynkę pocztową (mail lub poczta).
Aby zwrócić towar mają Państwo 14 dni od daty otrzymania przesyłki.